Elgurult a gyógyszerem: egyéb mellékhatás a fekete szőrös nyelv?!

pills

Ez kérem nem vicc! Esti olvasmányként voltam olyan felelőtlen, és végignyálaztam a nekem felírt antibiotikum biblia hosszúságú használati útmutatóját. És mit látok a második oldal közepe táján, egyéb mellékhatás tekintetében?!  (Mindenesetre, biztos ami biztos, már keresgélem a neten a nyelvborotvát.)  Íme:

20_eletetterme_4092

 

Aztán rákerestem a “fekete szőrös nyelvre”. Durva. A szőrös nyelv tényleg létező mellékhatás, becézhetjük fekete szőrnyelvnek is (lingua pilosa/villosa nigra), amit gusztustalan nyelvszemölcsök megnagyobbodása és elszíneződése jellemez. Na most kéne, hogy elguruljon a gyógyszerem (bárhová, ágy alá, minél messzebb):

 

 

hairy-tongue

 

“Elgurult a gyógyszerem: egyéb mellékhatás a fekete szőrös nyelv?!” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Sajnos én most pont ettől a betegségtől szenvedek! ( Szőrnyelv) Nagyon kellemetlen,mert rossz érzés a szájban,és szégyellem mások elött is. Kivizsgálásokra járok,de még egyetlen orvos sem tudta megmondani az okát!

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.