Optikai csalódás

Frissen esett meg velem, és nem hagy nyugodni a dolog, így megírom:
Adott egy napszemüveg, aminek az orrbizgentyűje elferdült… Bár hordható így is, de gondoltam a mai kisbabás egészségügyi sétám alkalmával bekanyarodok egy optikába és megkérdezem, hogy meg tudnák-e javítani. A belváros szívében két optika is van egymás mellett, én a bal oldali mellett döntöttem, csupán csak azért, mert a jobb oldali ősrégi, snassz kinézetű, optikával ellentétben ez csilli-villi, sem lépcső, sem ajtó nem nehezíti a bejutást, így gondoltam még a babust sem zavarom az alvásában.

Beautiful woman with bright make-up and sunglasses

Kedves eladó hölgy fogad, mondom a gondomat, ő meg, hogy mindjárt jön a férje és megnézi. Férj már jön is, majd arrogánsan közli, hogy a DM-ben és búcsúban vásárolt napszemüvegeket nem javít, mert nem tudja garantálni, hogy nem tesz benne nagyobb kárt. Én hirtelen köpni-nyelni nem tudtam…egy kicsit még álltam, aztán megköszöntem és kisétáltam.
Kedves optikus úr, a fenti kijelentésével amúgy nem lenne probléma, ha azt kedvesen és árnyaltabban fogalmazta volna meg, anélkül, hogy a kedves vásárlót (én) a földig alázza. Ráadásul még meg is köszöntem volna az aggodalmát.
Amúgy egy Tommy Hilfiger napszemüvegről lett volna szó, ami ugyan nem csúcskategória, de azért nem is a búcsúban lőttem…és ami a lényeg: én szeretem, és természetesen fizettem volna a munkáért. Amúgy meg egy defektes szemüveggel a fejemen akár potenciális vásárló is lehetnék, na de az biztos, hogy ezek után egy másik optikában.

“Optikai csalódás” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tisztelt Hölgyem,
    nem szokásom névtelenül tett bejegyzésekre válaszolni, most mégis megteszem. Névvel. Tegnap járt üzletünkben és szerette volna megigazíttatni napszemüvegét.
    Ez sajnos azért nem volt lehetséges, mert egy nem eredeti, és gyenge minőségű termékről van szó. / kérésére készítetünk szakvéleményt / ezt közöltem, nem arrogánsan, tárgyilagosan.
    Perjési Péter látszerész mester Perjési Optika

    1. Az Abèrt optikàba menj!18 ève jàrok oda ès mindig korrekt ès segìtőkèszek voltak!Bármiről is volt szò. H.I. Szombathely

    2. Tisztelt Péter!

      Válaszából kiderül, hogy sajnos nem érti, miről is van szó. Egy jó kereskedő válasza valahogy így kezdődött volna: „Sajnálom, hogy arrogánsnak tűntem, higgye el, nem annak szántam…”
      Amúgy, úgy gondolom, hogy egy szakvélemény sem a búcsú, sem a DM szót nem tartalmazza…de hagyjuk, már túltettem magam az eseten.

      A bejegyzést nem név nélkül írtam, a szerzőnél olvasható a keresztnevem, ráklikkelve pedig a teljes nevem is látható.

  2. Hasonló elutasításban már nekem is volt részem. Ha a látszerész úr véleményét olyan “tárgyilagosan”, fogalmazta meg, mint amilyen jó a helyesírása, ne várjunk sokat tőle. Mari

  3. Nekem viszont csak pozitív tapasztalataim vannak az optikával. Évek óta itt keszíttetjük kislányunk szemüvegét. Többször javították a keretet díjmentesen (pedig nem márkás), ami gyermekem hibájából megrongálódott. És mindig kedvesek, segítőkészek.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.